Vacanze estive in houseboat

Ons Covid Veiligheidshandvest

Nieuwe reinigingsprotocollen, sociale afstandsmaatregelen en meer... om de verspreiding van het virus te helpen voorkomen.

Naast het feit dat u een leuke en plezierige vaarvakantie hebt, is uw veiligheid voor ons van het grootste belang. Daarom hebben we veel van onze procedures zorgvuldig herzien en aangepast om de verspreiding van het coronavirus op onze bases zoveel mogelijk te voorkomen. Dus, ontspan en kijk uit naar de vakantie die u verdient.

Our bases

ONZE BASES

  • Oppervlakken en veel gebruikte touchpoints in de receptie worden door de dag regelmatig gereinigd en gedesinfecteerd.
  • Het aantal toegestane gasten bij de receptie is beperkt tot één per boeking. Op onze bases met kleinere recepties wordt slechts één klant op elk moment in de receptie toegelaten - gelieve zich bij aankomst te laten begeleiden door het personeel van de basis.
  • Vloermarkeringen zullen klanten helpen om de richtlijnen van 2m sociale afstand in acht te nemen.
  • Er is nieuwe bewegwijzering om de sociale afstand en het regelmatig wassen van handen aan te moedigen.
  • Wij raden u aan met een kaart te betalen - de kaartautomaten zullen tussen elke gebruiker worden gedesinfecteerd. Contante betaling wordt echter nog steeds aanvaard indien u niet over andere betaalmiddelen beschikt.
  • In onze ontvangstruimtes zal een handreiniger beschikbaar zijn.
  • De ontvangstruimten worden aan het einde van elke werkdag gedesinfecteerd.
  • Perspexschermen beschermen onze klanten en collega’s bij onze receptiebalies.
  • We zijnonservanbewustdat de lokale Covid richtlijnenvaakveranderen, dus, om voorzichtigtezijn, zullen onze toilettenen douches op de basis geslotenzijngedurende het seizoen 2021. Klantenkunnengebruikmaken van de faciliteiten aan boordzodra het inchecken is voltooid en hun boot klaar is om in te schepen.

Our boats

ONZE BOTEN

  • Schoonmakers met persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM's), zullen elke boot grondig reinigen, waarbij ze veel aandacht zullen besteden aan veel gebruikte oppervlakten, zoals de stuur- en navigatiesystemen, deuren en deurkrukken, badkamers en douches, maar ook aan buitenstoelen, -tafels en bedieningselementen. Ze zullen vervolgens alle binnenoppervlakken desinfecteren, inclusief vloeren, gordijnen, kussens, bekleding en matrassen met een desinfecterende spray geleverd door IPC, experts op het gebied van biotechnologie die alle soorten bacteriën en virussen - inclusief het coronavirus - doodt.
  • Alle documenten aan boord (bijv. navigatiekaarten, handleidingen, enz.) worden tussen klanten schoongemaakt met ontsmettingsdoekjes.
  • Beddengoed en handdoeken worden op hoge temperatuur gewassen. 
  • Als een klant tijdens de vakantie symptomen van het coronovirus meldt, wordt de boot diepgaand gereinigd en achtergelaten, minstens 72 uur voor het volgende gebruik, in overeenstemming met de richtlijnen van de overheid en de industrie.

Our base team

ONZE BASIS-TEAM

  • Het basispersoneel zal zich niet voor werk aanmelden als zij symptomen van het coronavirus vertonen.
  • Ons basisteam zal sociale afstandspraktijken beoefenen.
  • Ons basisteam draagt handschoenen en een gezichtsmasker wanneer dat nodig is (d.w.z. als de plaatselijke overheid advies geeft of wanneer sociale maatregelen op afstand moeilijk te observeren zijn - zoals tijdens de briefings voor het vertrek).
  • Ons basispersoneel zal de gasten met een glimlach ontvangen - maar zal geen handdruk geven - we hopen dat u dit begrijpt.
  • Het basispersoneel zal regelmatig hun handen wassen.

Our processes

ONZE PROCEDURES

  • Om de tijd die onze gasten doorbrengen bij de receptie en in de openbare ruimtes te verminderen, vragen wij onze klanten om zoveel mogelijk check-in handelingen te verrichten voor hun aankomst. Dit omvat een aantal 'must do' acties, evenals de mogelijkheid om onze 'Aankomst en Gebied Briefing' video te bekijken - een link zal u per e-mail worden toegezonden. Gasten zullen ook een telefoontje ontvangen van het personeel van de basis, ergens in de week voor vertrek, om hun aankomsttijd te bevestigen en andere check-in formaliteiten te vervullen. Zie de 'Klaar maken' pagina voor meer details.
  • De aankomsttijd van elke boeking worden zoveel mogelijk gespreid om het aantal gasten ter plaatse te beperken. Zie 'Uw aankomst' pagina voor meer details.
  • Ons inchecken en onze briefings voor het vertrek zijn herzien om de tijd die ons team in de nabijheid van onze klanten doorbrengt te beperken. Zie 'Uw aankomst' pagina voor meer details.

OOK...

  • Overheidsadvies over het dragen van gezichtsmaskers verschilt per land, en lokaal advies kan vereisen dat u een draagt terwijl u in onze ontvangstruimtes bent. Winkels en eetgelegenheden kunnen ook hun eigen bepalingen opleggen en dus kan het zijn dat u een gezichtsmasker voor iedereen in uw groep wilt meenemen. Op zijn minst zullen uw aangewezen kapitein en de tweede man een masker moeten dragen tijdens de briefing voor het vertrek, waar sociale afstand moeilijk te handhaven zal zijn.
  • Gasten mogen niet naar onze bases reizen als ze coronavirussymptomen vertonen. Voor meer informatie hierover en voor details over onze flexibele omboekingsvoorwaarden die in deze omstandigheden van toepassing zijn, kunt u terecht bij onze Coronavirus FAQ's.
  • Als gasten tijdens hun cruise medische hulp of advies nodig hebben, moeten ze ons basisteam bellen die hen kan bijstaan. Zij kunnen vaststellen waar de gasten zich bevinden en zullen de dichtstbijzijnde en meest geschikte bron van gezondheidszorg kennen, zoals plaatselijke ziekenhuizen, inloopklinieken of medische hulplijnen. Op al onze boten staan de contactnummers van de basis en de hulpdiensten.