Horizon 4

Met 4 en-suite hutten is de Horizon 4 uitermate geschikt voor grotere groepen. De salon met volledig uitgeruste keuken is ruim en erg licht vanwege de grote ramen rondom en beschikt over een schuifdeur naar het zitgedeelte op het achterdek. Op het grote bovendek kunt u volop genieten van de eethoek, bbq grilplaat, ligbedden en stuurstand buiten.

Onderstaande video is van de Horizon (2+2) die een andere indeling heeft.

Stap aan boord en neem een kijkje met onze virtuele tour

Virtual Tour & afbeeldingen geven u een voorproefje van onze boten, de inventaris en de inrichting kunnen variëren. Voor details, bekijk onze volledige boot eigenschappen.

Plattegrond van de Horizon 4

Plattegrond van de Horizon 4

Maximale capaciteit

9

Hutten

4

Badkamers

4
  • Boot grootte: 13,5m x 4,3m
  • 2 voorwaartse hutten
  • 2 hutten met twee 1-persoonsbed / een 2-persoonsbed
  • Alle hutten hebben en-suite badkamers
  • Grote salon met extra slaapplaats (1 personen)
  • Zitgedeelte op het achterdek en een groot bovendek

Horizon 4 Belangrijkste eigenschappen

  • Ruim en comfortabel interieur met royale stahoogte door de hele boot.
  • Grote glazen schuifdeuren openen naar buiten waar zich het zitgedeelte bevindt, voor een 360 graden uitzicht vanaf de salon.
  • Een grote en lichte salon met een bedbank voor 2 personen.
  • De keuken is voorzien van een oven, gasfornuis, elektrische koelkast, magnetron en hoogwaardige apparatuur.
  • Luchtkoeling in de salon en in de hutten + USB poort. 
  • 2 voorwaartse hutten met tweepersoonsbed
  • 2 extra hutten met slaapplekken voor twee personen
  • Alle hutten hebben een eigen badkamer met elektrisch toilet
  • Individueel regelbare luchtkoeling + USB poorten in alle hutten
  • Ruim 'pretdek’ met een gedeelte om heerlijk te zonnen, tafel, gootsteen, gezellige licht, Barbecue grill en dekdouche
  • Grote afneembare bimini (zonnekap)
  • 2 stuurposities binnen en buiten
  • Een boegschroef en hekschroef voor eenvoudige bediening - de boot kan zijwaarts bewogen worden wat het parkeren vergemakkelijkt
  • Makkelijk toegang aan alle kanten van de boot
  • Buitendek met zitplaatsen en makkelijk toegang tot het water
  • Achter vindt u een tweede zitgedeelte met een MP3 entertainment system met waterdichte luidsprekers
  • Het zonnedek heeft verlichting en 12V stekkers
  • Brede paden langs de boot voor een gemakkelijke en veilige toegang tot alle kanten van de boot tijdens manoeuvres
  • Grote stuurkuip beveiligd met een deur, ideaal voor kinderen
  • 2 stuurposities, binnen en buiten
  • Boegschroef en hekschroef (NIEUW) voor gemakkelijker manoeuvreren
  • Roerstandindicator & GPS Snelheidssensor voor een optimale behandeling van de boot
  • Ruitontwasemingssysteem voor veiligere navigatie van binnenuit, in geval van regen
  • Kluis voor waardevolle spullen

Horizon 4 Specifics

Koelkast
120 L
Vriezer
Magnetron
Oven/Grill
Gasfornuis
MP3/USB-aansluiting
Internettoegang
Flatscreen TV
DVD-speler
Radio/CD-speler
Verwarming
Ventilatoren
Luchtkoeling in hutten
Airconditioning
Sigarettenaansteker (12V)
12/220V-omvormer
220V tijdens het varen
Landstroomaansluiting (220V)
Binnenstuurstand
Boegschroef
Buitenstuurstand
Joystickbesturing voor eenvoudig aanmeren
Dineren in de buitenlucht
Sfeervolle verlichting
Bimini
Douche op het dek
Koelkast op zonnedek
Grillplaat
Draagbare koelbox
Schuifdak
Zonnedek
Watertank
600 L
Diepgang
1 m
Max. stahoogte
2 m
Lengte
13 m
Brandstoftank
300 L
Motortype
Diesel
Breedte
4.3 m
Vaarhoogte
2.90 m
Toilettype
Electric
Veiligheidsuitrusting

Handige tips

  • De huur van de boot en uitrusting.
  • Volledig uitgeruste kombuis (keuken) met al het keukengerei dat u mag verwachten.
  • Handdoeken en theedoeken voor alle passagiers.
  • Demonstratie van de boot.
  • Technische ondersteuning.
  • Vaarinformatie aan boord.
  • Toeslagen voor de sluizen (behalve in Ierland en Nederland).
  • Toeslagen voor varen en aanmeren in Canada, Schotland en Italië (Casale Heen en Terug).
  • Alle optionele extra's.
  • Brandstofkosten, bootverzekering en borgsom.
  • Transport van en naar de basis.
  • Aanmeerkosten.
  • Reis- en annuleringsverzekering.

De barbecue bakplaat op de Horizon vloot op de Theems is niet bruikbaar

 

Eigendomsprogramma

Wilt u meer dan één keer per jaar varen en investeren? Ons Eigendomsprogramma is de beste oplossing en biedt veel voordelen: o.a. een maandelijks inkomen, 8 weken vakantie per jaar en toegang tot 17 verschillende regio's in Europa en Canda. Bovendien stallen, verzekeren en onderhouden wij uw boot gratis!

Toegevoegd op 20 June 2018

Beoordeling van P. Claus

+ Nieuwe boten, waarbij ongeveer alles werkt + Mooie regio, fantastische natuur + Nu nog zeer rustig + Aangename aanleghaven + De crew van Smiths Falls doet hard ze'n best om de klanten zo goed mogelijk ten dienste te staan + Zeer ontspannen vakantie voor neofieten in het varen door de gemakkelijk te besturen boten en bediende sluizen, inclusief aanname van touwen - Weinig anders te zien dan natuur - Minimale actie vereist...alle sluizen 'full service' - Weinig info beschikbaar over het vaargebied - Horizon boten zijn iets te ver geoptimaliseerd, waardoor cabines wel zeer minimaal geworden zijn - Ontbreken van muggehorren in ramen van de main cabin, frigo's mochten wat groter, of frigootje op FB te voorzien - Géén one-way beschikbaar - Forfait voor brandstof ipv afrekening reëel verbruik - Restrictieve alcohol wetgeving zie hierboven voor commentaar op de horizon aub
READ MORE
Hartelijk dank voor uw opmerkingen. Vanaf 2019 zullen wij enkele reizen naar Seeley's Bay (nieuwe Le Boat basis) aanbieden.
Toegevoegd op 17 May 2019

Beoordeling van Georges Leys

Door de koppige houding van een der medewerkers was de sfeer voor vertrek al gelijk verziekt, mijn echtgenote was jarig en we hadden een vroeg vertrek geboekt gezien we plannen hadden in Cahors die we dus niet meer op tijd konden waarmaken.Door die man zijn we pas veel later kunnen vertrekken ondanks de extra betaling.Na 10 jaar als klant is dit voor mij moeilijk te verteren en bezinnen we ons om in september en volgend jaar elders te boeken. Door de koppige houding van een der medewerkers was de sfeer voor vertrek al gelijk verziekt, mijn echtgenote was jarig en we hadden een vroeg vertrek geboekt gezien we plannen hadden in Cahors die we dus niet meer op tijd konden waarmaken.Door die man zijn we pas veel later kunnen vertrekken ondanks de extra betaling.Na 10 jaar als klant is dit voor mij moeilijk te verteren en bezinnen we ons om in september en volgend jaar elders te boeken.
READ MORE
Toegevoegd op 04 August 2018

Beoordeling van Kimberley Ghysels

Wij hebben betaald voor early check-in. Dus je kan om 11 u op de boot staan. Wij waren pas na 13u vertrokken!! Daar betalen wij geen 90 euro voor! Wij waren op reis in de warmste periode in augustus, warmer dan normaal. Nog een geluk dat we airco hadden op de boot! MAAAAAAR... DIE DEED HET NIET!!! Door het extreme warme weer waren de batterijen oververhit. Wij hebben wel voor 1 week 5000 euro betaald! Dus graag ook aangepaste airco in de "luxe" boot voorzien aub! aangezien het klimaat in de toekomst de komende jaren zal veranderen, vervang dan alle batterijen door een zwaardere, zo kunnen de mensen optimaal genieten van uw bootervaring en krijgen ze waar voor hun geld. 5000 euro voor 1 week vakantie lijkt mij toch niet goedkoop... dus krijgen wij graag in de toekomst een boot die gelijk staat aan 5000 euro. In ons gezelschap was er dan ook nog een baby van 7 maand mee, in die hitte kon dit kind niet slapen, waardoor 2 slapeloze nachten gehad!! de uitleg die we kregen in Hesse bleek ook niet voldoende want de airco werkte in het begin enkel tijdens het varen. Na met de hulplijn gebeld te hebben bleek er nog een schakelaar onder de zetel op het achterdek te zitten. Je moest hiervoor de zetel opheffen en daar zag je dan een schakelaar die niet bleek aan te staan. Dit werd ons niet uitgelegd in Hesse en ook niet getoond! De koelbox (frigobox) in de boot deed het ook niet. Na veel aandringend werd er uiteindelijk naar gekeken, de ene persoon kon het niet maken, en ging het zo laten. Wij waren niet van plan het hierbij te laten! Dan kwam er uiteindelijk iemand anders en werd dit na 15 minuten gemaakt. Desondanks is via mail de beddenopstelling had doorgegeven, was dit niet juist bij aankomst!! het ergste is, dan is dit ben gaan melden en hun reactie was: NIETS ze bekeken me alsof ik van mars kwam. Er was 1 tweepersoonskamer opgemaakt. en dan waren er nog 4 eenpersoonsbedden opgemaakt. Dus er werden maar in totaal 3 slaapkamers van de vier slaapkamer gedekt. Er was man en vrouw, grootvader, en broer en zus mee. Dus kamer 1: man en vrouw (2persoonsbed) kamer 2 grootvader (ook 2 persoonsbed omdat deze man al van leeftijd is en die leg je niet in een klein smal bedje! Kamer 3: 1 persoonsbed voor de broer (dus in deze kamer hoeft er maar 1 bed worden opgemaakt en kamer 4 voor de zus (dus ook maar 1 bed opgemaakt). Ik heb dit dan allemaal zelf moeten doen, dus de bedden volledig opnieuw indekken met de lakens die ik vond (sorry maar hiervoor betaal ik geen 5000 euro!) Ik vond de reactie van Le boat in Hesse dan ook schandalig, je moet het zelkf maar doen! AIRCO DEED HET NIET BOEIEN AAN DE BUITENKANT VAN DE BOOT DIE KAPOT WAREN WERDEN NIET EENS VERVANGEN. (dan vragen wij ons af waar ons 5000 euro huur naartoe gaat...) Bij Locaboat aangemeerd in Lutzelbourg, daar met eigen ogen gezien dat elke boei nagekeken wordt en indien stuk meteen wordt vervangen. Ook was de rubber stuk van een klein ruitje in de badkamer die werd meteen ook gerepareerd. de ramen van hun boten werden ook gekuist. Hiervan kan le boat nog wat leren! Bij ons waren de ramen zo vuil dan je er niet eens kon door zien, en zeg niet dat dit van de regen was, want wij hebben geen druppel regen gezien in die warmste week! Dit was onze tweede vaarvakantie met le boat, maar volgend jaar gaan wij met locaboat. Personeel is er veel vriendelijker en zij weten ook dat er naast het betalen van 5000 euro voor een boot ook een degelijke service moet gegeven worden en een boot in goede staat! zij hebben misschien niet zo een grote en luxueuse boten maar als ze dat niet hebben betaal je ook niet voor deze luxe en ben je tevreden met de prijs/kwaliteit. de prijs/kwaliteit van de boten bij Le Boat komen NIET overeen. ik kan wel zeggen dat ik persoonlijk het personeel ken van le Boat in Nieuwpoort België en daar is de service ook helemaal anders. Dit vind ik ook niet kunnen dat de service die je krijgt afhangt van de regio die je aandoet. De Fransen staan niet stil bij het vervangen van kapotte boeien omdat ze daar ook niet van wakker liggen dat wij 5000 euro betaald hebben voor 1 week. De Fransen zijn zo zot niet als de Belgen om dit voor een dergelijke vakantie te betalen
READ MORE
Toegevoegd op 06 May 2017

Beoordeling van Elly Vogels

De boeking via telefoon was goed en men was zeer behulpzaam. Het was een prachtige boot, maar bij de 1e sluis blokkeerde de remmen. Er stond ook maar 1 vaaruur op de teller, dus de boot was ook niet goed getest volgens ons.
READ MORE
  • 1