+31(0)10.213.03.52
opening hours
Ma:
10:00 -12:00 / 13:00 - 17:00
Di - Vr:
9:30 -12:00 / 13:00 - 17:00

Magnifique

De Magnifique, met bijna 15 meter één van onze grootste boten, biedt volop luxe, comfort en ruimte. Bekijk hier dit pronkstuk uit onze vloot!

Geschikt voor maximaal 
10
Hutten 
4
Badkamers 
3
Aantal sterren boot 
4
3.9
 
gebaseerd op 10 recensies
Aanbiedingen 

Tot 15% op een vaarvakanties in 2017

 

Recensie voor de Magnifique

5
 
Very friendly welcome, but we had some problems with getting the boat ready for early departure. However the delay did not cause us probllems .
Well equipped for 8 people.
1
 
De aankomst bij onthaal was goed
Onze boot was precies een slak iedereen kon ons voorbij varen.
2
 
We verwachtten de boot die op de site stond maar kregen een ouder exemplaar mee waar het een en ander aan mankeerde zodat we halverwege onze trip een halve dag op de basis moesten blijven zodat alles weer up to date gemaakt was. De door ons bestelde dingy was een uit de kluiten gewassen vissersboot zodat we in elke sluis moesten "moeilijk doen om en boot en dingy er zonder kleerscheuren in en uit te krijgen. E.e.a. maakte het wel spannender en we leerden er goed mee te handelen. De rit naar het hotel ipv het vliegveld liep ook volledig in het honderd. Wat extra tijd en geld (175 Euro!!) kostte. Desondanks hebben we toch een supervakantie gehad want Ierland is en blijft een fantastisch land met fijne mensen. We hadden er allemaal veel zin in zo niets kon de pret drukken. Le Boat Nld heeft eea goed opgepikt en natuurlijk gaan we in de toekomst hier mee verder. Dit is de 3e keer en het blijft een prettige ervaring, vakantie in en op het water.
Te veel mankementen bij het gebruik van keukenapparatuur, tv, dvdgedeelte (wat bij zomers weer geen barst uitmaakt maar met kinderen en buiig weer is een goedwerkende dvd speler wel handig)Te grote "dingy" Vorige keer een mooi klein bootje. Nu een te grote vissersboot !Naar mens aan de balie !!
Reactie van 
Uw Le Boat Team
Beste mevrouw Smeink,Het spijt ons te horen dat u een vervelende ervaring heeft gehad. We prijzen onszelf gelukkig met de ervaren en behulpzame collega´s en het spijt ons dat dit gevoel niet aan u is overgedragen. We hebben uw feedback met de basis gedeeld.Met vriendelijke groet,
4
 
Kan beter! WiFi werkte niet
Deuren van de boot sloten niet goed!!!
Reactie van 
Uw Le Boat Team
Beste Servais Deroo,Bedankt voor uw reactie. We hebben de basis op de hoogte gesteld en het onderhoudsteam ter plaatse zal dit probleem aanpakken. We hopen u binnenkort weer aan boord te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,
4
 
Bij onze aankomst op de haven van LeBoat kregen we te horen van Antje De dame die de basis runt dat het waterpeil meer dan 2 meter hoger is dan normaal en dat er dus stremmingen mogelijk zijn, de Seille het riviertje dat we op moeten om Branges te bereiken is gewoon onbevaarbaar de sluizen blijven daar tot nader order gestremd !Wat kunnen we dan doen ? "Wel geniet van jullie vaartocht de Saone is bevaarbaar met wel wat stroming extra en desnoods vaar je maar door naar Macon of Lyon , we sturen dan wel een taxi om jullie op te halen... " Leuke uitleg maar ze zet niets op papier ...wie gaat de kosten betalen ?Ik als verantwoordelijke schipper stel me daar wel vragen bij, alhoewel ik over een ICC (internationaal vaarbewijs ) en eigen DAS verzekering bij vaartochten met eigen of andere schepen beschik staat er duidelijk in het contract dat we de boot enkel mogen varen tussen ons begin en eindpunt , er zijn geen afwijkingen voorzien dus had ik graag iets op papier gezien.We zijn vertrokken in de hoop dat het droog zou blijven en dat zodoende het waterniveau zou zakken en alles goed kwam wat de Seille betreft.Eerst maar eens zien hoe de boot met zijn 60 Pk motor voor 14.5m x 4.10m zich zou houden in de stroming die er stond, het eerste stuk eens zien hoeveel dat juist was met de gps op onze smartphone. Dus voor stroom even meten en we liepen al dadelijk met 3/4 gas 12,7 km p/h even 180graden en tegen de stroom in haalden we 4.6 km p/h dus 8.1 km verschil....iets om rekening mee te houden bij het aanleggen en manoeuvreren.Bovendien waren we niet alleen op het water, weinig scheepvaart maar des te meer bomen en takken, sommige bomen waren formaat houtzagerij en waren ook duidelijk recht afgezaagd en weggespoeld, De kleine en grotere takken vormden drijvende eilandjes waar vele vogels op verbleven ze verplaatsten zich al insecten zoekend als toeristen over het water, leuk, maar ook iets om rekening mee te houden om geen schade te varen.Bij het aanleggen in Chalon sur Saone merkten we dat het water inderdaad tot over het jaag/fietspad stond en geen klein beetje, wel een voordeel je zag meer doordat je hoger lag ;-) en bij het aanleggen moest je gewoon even tegen stroom draaien en vooraan vastmaken je lag binnen enkele seconden mooi tegen de steiger gedrukt ... we troffen daar ook de eerste achtergelaten boot van LeBoat aan, ik kan me voorstellen dat je als onervaren crew de schrik van je leven opdoet wanneer je in die omstandigheden kennis maakt met het water en bootje varen, en het dan al vlug een te groot avontuur wordt voor sommigen, we zouden er nog 2 tegen komen die er de brui aan gaven en achteraf hoorden we zelfs dat er 2 boten helemaal niet gevaren hadden en die mensen heel de week in de vertrekbasis gebleven waren ! een dure caravan ....maar een wijze beslissing wanneer je geen vaarervaring hebt en je gezin/vrienden het niet leuk vinden om door dat gebrek aan ervaring risico's te nemen.Wij vinden het spijtig dat men hier niet van tevoren een informatieve e-mail met een alternatief naar de klanten wordt gestuurd, de stremmingen waren op de website van het VNF gemeld sinds 11 mei dus in plaats van de mooie marketing mails had ik ook liever praktische info gezien en dat wil niet zeggen dat wij niet zouden gaan varen zijn maar we hadden alvast een beetje rekening kunnen houden met onze planning en de mogelijke uitwijking naar bijvoorbeeld het canal du centre of canal du bourgogne welke vanaf Saint Jean de Losne evengoed bereikbaar zijn en gewoon open waren. We varen nu 7 jaar met leBoat en zijn over het algemeen tevreden, maar aan dit punt van praktische info kan er nog hard gewerkt worden, zonneschijn en rozengeur is mooi in folders, maar de praktijk op het water leer je niet in een uurtje uitleg ! en wanneer ikzelf en ons Linda met meer dan 30 jaar ervaring op zee, getijdewater , en binnenvaart af en toe dachten van wat is dat hier ... dan kan ik me voorstellen dat nieuwelingen geen tweede keer een boot huren, LeBoat neem dit mee, open en eerlijk informeren en alternatieven zoeken kan je klanten helpen behouden.
Good
Reactie van 
Uw Le Boat Team
Beste meneer Leys,Hartelijk dank voor uw feedback en we vinden het jammer om te horen dat u een van onze klanten bent die eerder dit jaar getroffen werd door de zware overstromingen in Frankrijk. We vinden het erg spijtig dat u aangeeft destijds niet het gevoel te hebben gehad voldoende waarschuwing vooraf te hebben ontvangen - we doen altijd ons best om klanten op de hoogte te houden als er veranderingen plaatsvinden en we hebben uw reactie doorgestuurd naar ons team bij de basis, zodat zij hier ook van weten.Met vriendelijke groet,