Reserveer online, neem contact op of bel
+31(0)10.213.03.52
opening hours
Ma:
10:00 -12:00 / 13:00 - 17:00
Di - Vr:
9:30 -12:00 / 13:00 - 17:00

Countess

Recensie voor de Countess

 
Zeer goede helpdesk die steeds gepast en to-the-point reageerde op onze vragen nadat we hadden geboekt. Het was voor ons de eerste keer dat we een vaarvakantie hadden gepland, de ondersteuning was perfect ! Dikke pluim voor de helpdesk-medewerkers.
4
 
Geboekt op de vertrekdag, omdat er tijdens het weekend problemen waren met betalingen via de web site.
Goed bootje voor vier volwassenen. Met zes wel wat krap om bv te eten. IJskast heeft foute draairichting.
2
 
Wij, een gezin met drie jonge kinderen, hadden een boot type Countess voor één week gehuurd. Ontvangst was goed zeer vriendelijke mensen. Bij het inladen van onze koffers, fietsen enzv. kom ik erachter dat er iets niet pluis is met de ensuite badkamer van de ouders kamer. U moet weten dat de Countess twee van zulke badkamers heeft. De badkamer van de ouders stonk verschrikkelijk naar een open beerput( ik kan het niet beter omschrijven). Daar kwam nog bij dat ze op verschillende uitgekiende plaatsen reukvreters hadden gehangen, die roken helemaal niet aangenaam. Na melding bij de technici werd ik vriendelijk bij de neus genomen. Volgens de man kwam dit doordat de boot enkele dagen stil had gelegen en na een aantal uren varen zou dit beter worden. Natuurlijk een broodje lariekool. Trouwens de natte cel werkte ook niet naar behoren, water liep niet of heel traag weg. Alles was perfect aan deze reis (een goed geluk dat die andere badkamer WEL in orde was), ik kan het iedereen aanraden. Op de eindbestemming heb ik de onthaaldienst er vriendelijk op gewezen dat het geen stijl heeft om mensen op weg te sturen met een open beerput. Voor diegene die het zich afvragen, ik heb de geurvreters die meurkamer in gesmeten, het raampje van de badkamer altijd open laten staan, en dan viel het wel mee. Neen, verdomme neen, ik laat zoiets mijn vakantie niet verknallen. Het is wel een schande want je betaalt veel geld voor een boot, die mag op zijn minst in orde zijn. Was die ene badkamer stuk zonder dat hij zo verschrikkelijk stonk dan had ik er nog geen woorden aan vuil gemaakt. Le boat heeft niets aan dit voorval gedaan, dus mijn besluit is wel vriendelijk niet fair.
Wij, een gezin met drie jonge kinderen, hadden een boot type Countess voor één week gehuurd. Ontvangst was goed zeer vriendelijke mensen. Bij het inladen van onze koffers, fietsen enzv. kom ik erachter dat er iets niet pluis is met de ensuite badkamer van de ouders kamer. U moet weten dat de Countess twee van zulke badkamers heeft. De badkamer van de ouders stonk verschrikkelijk naar een open beerput( ik kan het niet beter omschrijven). Daar kwam nog bij dat ze op verschillende uitgekiende plaatsen reukvreters hadden gehangen, die roken helemaal niet aangenaam. Na melding bij de technici werd ik vriendelijk bij de neus genomen. Volgens de man kwam dit doordat de boot enkele dagen stil had gelegen en na een aantal uren varen zou dit beter worden. Natuurlijk een broodje lariekool. Trouwens de natte cel werkte ook niet naar behoren, water liep niet of heel traag weg. Alles was perfect aan deze reis (een goed geluk dat die andere badkamer WEL in orde was), ik kan het iedereen aanraden. Op de eindbestemming heb ik de onthaaldienst er vriendelijk op gewezen dat het geen stijl heeft om mensen op weg te sturen met een open beerput. Voor diegene die het zich afvragen, ik heb de geurvreters die meurkamer in gesmeten, het raampje van de badkamer altijd open laten staan, en dan viel het wel mee. Neen, verdomme neen, ik laat zoiets mijn vakantie niet verknallen. Het is wel een schande want je betaalt veel geld voor een boot, die mag op zijn minst in orde zijn. Was die ene badkamer stuk zonder dat hij zo verschrikkelijk stonk dan had ik er nog geen woorden aan vuil gemaakt. Le boat heeft niets aan dit voorval gedaan, dus mijn besluit is wel vriendelijk niet fair.
2
 
Vriendelijke mensen
Toch wel verouderd maar verder een fijne, practische boot.
4
 
De voorbereidingen en ook ontvangst bij begin- en eindpunt waren heel goed en klantvriendelijk. Ook de boot, Countess, voldeed aan de verwachtingen.Echter nadat we onze tocht hadden voltooid en de brandstof moesten afrekenen, bleek dat niet werd gekeken naar de werkelijk verbruikte brandstof. Voor de afrekening werd het aantal motoruren als uitgangspunt voor het verbruik genomen. Hierover heb ik tweemaal gecommuniceerd, echter zonder succes. Ook heb ik melding gemaakt van het niet functioneren van de brandstofmeter; volgens andere boothuurders kwam dat voor op meerder boten (allemaal?).
As Above
Reactie van 
Uw Le Boat Team
Beste meneer Van Den Enden, hartelijk dank voor uw reactie.Goed om te horen dat ons personeel u goed ontvangen had en dat de boot naar wens was! U heeft al contact met ons team gehad over de brandstofberekening en brandstofmeter, en wij hopen dat de reactie van hen opheldering heeft gegeven.Met vriendelijk groet,